Bulle med saft

Hemma nu och håller på att laga mat! De får bli kyckling och grönsaker. Nyttigt och gott! Och så sköter de sig självt, sånt gillar BUNNIE!
Ikväll blir de Idol, andra avenyn och filmen haunting in connecticut nere hos mammi! Såklart att vi skulle ta den läskigaste och verklighetsbaserade så att jag inte kommer att kunna sova när jag väl får sova själv. Förhoppnigsvis blir jag inte rädd. Får hålla handen för ögonen och kika genom fingrarna? Haha, varför gör man så egentligen? Man ser ju minst lika mycket endå! Där är jag inte lik min mor iallafall hon älskar skräckisar och tittar gärna på dom själv också.

Äntligen slutade grannen klippa gräset! Finns de något mer irriterande ljud?


Jag tog mig en bulle innan maten, shyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0