Tv4 ljuger

Hej Där Allla Underbara!

Nu har jag fått i mig min frukost/lunch/middag! De fick bli lax. Nyttigt och gott. Tänk vad smart jag kommer bli!
Men nu ska jag sätta igång med pajen jag har tänkt att göra. De tråkiga är att jag inte alls är sugen nu för jag är proppmätt! Men mamma kommer om en halvtimma, vi ska kolla på farsen som går på fyran! Såg nu precis under tiden jag skrev detta inlägg att de inte alls är någon fars klockan åtta som de stod i tidningen utan Obama i vita hustet. Vem bryr sig om Obama i vita huset? De enda USA har att komma med är, fågel, svin och hund influensan. Jävla amerikaner säger jag bara!

Så istället väntar jag en stund med pajen och färgar ögonbrynen istället. Sen kommer mamma upp och äter paj med mig iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0