" JAG SKA SKAPA PROFILER "


Lånad från http://stylebykling.tv4.se/page/2/

De är ju som sagt premiären av Idol ikväll Klockan 20.00.
Du missar väl inte? De kommer inte jag att göra iallafall.

Älskar verkligen nu under tiden utagningen är när de kommer in människor
som absolut inte kan sjunga men endå tror att dom kan! They really make my day!
Så för er som tänker vafan gör dom där och hur kan dom med? Vi ska vara jävligt glada över
att dom är där för annars hade de inte blivit lika rolig tv! Visst folk hade tittat men inte lika många och de hade
säkerligen inte varit lika populärt. För jag menar erkänn att de som roligast när folk gör bort sig?
Och om de är någon snygging med som sjunger som en gud. De får iallafall mig att bli mer intresserad!

Men måste ju verkligen säga att förra året verkligen gjorde sussen med den nya juryn! Trodde aldrig att Idol skulle bli bra efter sista året med den gamla juryn! De sög verkligen och jag tittade bara på utagningarna sen sket jag i resten! Men förra året följde jag med hela tiden. Älskar den nya juryn. Dom är mognare och känns mer proffisionella än den gammla och inte lika elaka på ett barnsligt sätt som dom förra. Och sen känns dom mer sammansvettsande och kommer någonlunda bra överens. Sånt gillas! Sen älskar jag verkligen programledaren Peter Jidhe! Han är ju störtskön och söt! Andreas är också söt. Så blir de inga söta idoler finns ju alltid dom att titta på;)! Sedan tyckte jag även att de var roligt att katrin var med i eftersnack, hon och jidhe blev bra tillsammans. Så jag hoppas hon är med i år igen! Jag tycker de är kul när hon säger som hon känner och tycker. Hon har ju endå bättrat sig lite?

Så jag hoppas verkligen att detta året blir minst lika bra. Kommer säkerligen att bli ännu bättre. Sveriges största modebloggare Elin Kling ska ju stå för stylingen av Idolerna och bara de ser jag framemot. Hon är ju hur duktig som helst och kan tänka mig att man kan komma att få en hel del inspiration från henne även där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0