unhappy

Blev lite senare än vad jag hade trott, kom på att jag hade tre proppfulla maskiner tvätt liggandes och väntandes på att jag skulle hänga upp dem! Så de fick jag göra och sen ta en dusch.
Men jag kommer nog inte sova så gott inatt endå! Anledningen är den fula lilla rackaren ABSOLUT TORR som sen dagen efter och ett långt tag efter är underbar.  Jag menar hur lovely är de inte att inte behöva svettas? ;D Lukta hallon jämt är bra! Men just nu kliar den så jag blir galen.

Jag är hungrig, har ju bara ätit en halv pizza på hela dagen, inte bra för ompan de! Men har ingen lätt mat att äta så ska ta mig en chokladboll och en cola light så blir nog de löst.

Varför är de oftast så att när dagen väl kommit har man ingen lust alls? Har bara lust att sitta och mysa i soffan hela kvällen imorgon. Men vi får väl hoppas att de går över ?! Min kväll har inte varit så bra kan ju vara de som gör att jag känner mig nere och bara vill stänga in mig från omvärlden.

Ibland önskar jag att allt blev som vanligt som de var innan allt är som de är nu. När de var lyckligt och glatt. Då var livet perfekt! Varför kan de inte förbli så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0