Nu måste jag!

Nu måste jag duscha säger min sambo om vi ens ska kolla på film. Så jag gör väl de! Även fast jag är rastlös och vill göra något annat samtidigt som jag vill kolla på film. Därför tänker jag sy medans vi tittar!

Om jag ska erkänna är de väldigt sällan jag bara sitter och tittar på film. Är en alldeles för ostilla person i de sammanhanget. Därför jag hatade skolan och nästan fick klausterfobi i klassrummet. Hur roligt är de lixom att sitta stilla i minst en timma och lyssna på något som absolut inte intresserar dig. De klia myror i min bralla iallafall. Gick dock bra när vi fick anteckna. Jag älskar att skriva och anteckna, vara aktiv, kreaktiv. Därför hade jag jäkligt bra betyg i alla mina praktiska ämnen!


                                                    I löv jo guys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0