Nosiliconfor Me

Nu är jag vaken efter att ha somnat klockan halv sju i morse. Jag hade nog ingen lust att sova helt enkelt! Nu ska jag få i mig lite mat snabbt sen ska jag och mamma ut och gå. Fick bli senare eftersom jag var tvungen att sova en liten stund längre. Vi ska gå förbi svenssons på vägen hem. Men vi hörs sen!

Såg att statestiken har höjts avsevärt. Så välkommen alla nya läsare ;)



De enda positiva med min papi är att jag ärvde hans läppar. Tack för den far åtminstone. Här behövs de iallafall inget silikon. Kanske borde vara du som ska vara avundsjuk kissie? ;D My lips looks good all natural! För jag behöver lixom inga preparat för att bli snygg, jag är de redan!

Så alla tjejer där ute vägra preparat och var stolta och nöjda med dom ni är. Alla är vi unika och ingen är prefekt!
Just du är vacker. Alla är vi vackra på olika sätt. Och den man älskar är allid vacker! Så bli älskad istället för hatad! Spelar ingen roll hur snygg du är om du inte har något innanför pannbenet eller är gement elak!

No offence! I like her. Hon är oftast ganska ball! Men tycker att hon överdriver och tror way to mutch om sig själv. Hon behöver andra konkurrenter än dom små "storbloggarna" som finns just nu. Och kenza/blondinbella och kissie kan man inte ens jämföra! De känns inte som de finns någon konkurrens där eftersom de är två helt olika typer av bloggar.
 Kissie behöver en äldre biatch som kan sätta henne på plats och få ner henne lite mer på jorden! Och inse lite mer fakta och bli lite mer ägd!
Eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0