Nattbloggning



Jag sover faktiskt inte ännu! Men nu har jag bestämt mig för att krypa ner i soffan för att sova en stund innan uppgång imorgon mellan klockan 10-11.00! Jag bestämmde mig för att strunta i att gå ner till mor för att sova eftersom klockan blev så sent när jag väl var klar för sängen och sen var jag inte ens trött. Vill inte störa henne med tv-tittande/läsning när hon är sjuk och behöver sova. Så soffan får duga inatt. Pussis!


TIDIGARE IKVÄLL:
Sms sänds till ---> Mamsen
Dagens fråga klockan 18.05. Kan man lägga
in en fryst lax i ugnen och den kan tänkas bli god?

( INTERNT SKÄMT, vi gör parodi på en person, jag nämner verkligen inga namn )

Sms mottages från ---> Mamsen
Ja går jättebra. Du rolig. Jag somna lite igen.
Fan va jobbigt att va så trött.

Jag älskar verkligen mors sätt att sammanfatta sina sms svar med korta meningar och PUNKT! De är nästan som förr ni vet när dom skickade sånna där koder genom någon konstig apparat. Man tyder de genom att höra om de är korta eller långa "knackningar" Har ingen aning om vad de heter? Och så sa dom typ sammtidigt, snöstorm PUNKT, tåg krockat PUNKT. Varor kan ej levereras PUNKT! Jag har sett detta i Balto. Så om någon har sett Balto förstår ni precis vad jag pratar om! Eller hur darlings?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0