Klar

Sådär då har man städat klart, gått långpromenad med hunden(dock en gång bara) och solat två gånger samt hunnit få i mig en halv pizza på åtta timmar. Hunnit med mycket idag känns de som. Har även satt upp gardiner nu. Kändes som de var dags nu inför höstmyset! Den längsta tiden tog de nog att rensa min stora garderob. Men tror ni jag hittade kameraladdaren för de? Nope! Men ordning blev de. Hehe men dock så hittade jag den i min skärplåda där jag brukar lägga den ibland just för att jag ka hitta den och inte glömma av vart jag lagt den. Har letat efter den där många gånger men de var först idag den ville titta fram. Så imorgon lär de bli många bilder tagna, passa er. Jag har saknat henne!

Ska bara byta rent i sängen och lägga in mattorna. Sen ska jag gå ner till min mamma och färga ögonfransarna för de blir mycket fylligare då när man tar på mascara. Och kanke ta ett glas vin på de?

Fattas de s i vissa ord så är de för att min s knapp sover. Han verkar inte vilja vara med idag!

Men vi hörs senare. Lär inte somna så tidigt ikväll eftersom jag har en hel del kvar att göra!


Man börjar bli pepparkaka nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0