Jag tar hora som en komplimang!

Jag kom alldeles precis på en alldeles lyssande tanke! Som jag faktiskt tycker att ni också ska tänka.

När någon kallar mig hora eller liknande ska jag hädan efter ta de som den alldeles finaste komplimangen. Både från tjejer och killar!

När en tjej kallar dig Hora eller något liknande är de för att hon vill vara precis som dig! Eftersom du antagligen precis har tagit över hennes ex! (avundsjuka) Vilket är en väldigt fin tanke! När en kille kallar dig hora eller något liknande är de ju för att han inte kan få dig eller för att du precis dissat honom, eller helt enkelt väljer en annan kille framför honom. (misslyckande/avundsjuka) De är ju faktiskt ganska smickrande att någon blir så förtvivlad och frustrerad för just din skull! Och kallar någon dig för hora och kanske inte har någon speciell anledning tror jag fortfarande de ligger en avundsjuka bakom alltihopa och då är de ju bara att ta åt sig och tänka jag är iallafall smartare än dom och vet mina ord i rätt sammanhang. Jag trycker på rätta punkter som de ligger en sanning i! För jag är verkligen inte avundsjuk på dessa människor ;D tihi!


Kommentarer
Postat av: Linn F

Du, när man tänker efter så är det sant.. Hehe tack för en bra upplysning! Linn

2009-09-23 @ 19:16:14
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Antar att du har blivit kallas hora ett antal gånger för att ha kommit fram till detta.. Men vad skönt för dig att du tycker det känns bra att vara en hora som snor andras killar:) Lycka till med att sno åt dig en kille, det kan du ju behöva..

2009-09-23 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0