Im stoned!

Jag tror verkligen de! Eller jag tror iallafall att mina hjärna har fått syrebrist eller något liknande! För jag skrattade konstant i en kvart åt mig själv när jag gruglade vatten samtidigt som jag skrattade. På nått vis var väl de kul?
De roliga började utav att jag började grugla vatten och Diesel började goes crazy! Så jag började skratta åt honom för att han blev rädd för de! Och då lät de ännu roligare! Med gruglet+skrattet! Nästan som när man andas helium fast helt annorlunda. Men de jag vill komma fram till är att visst är de underbart när man kan ha så kul med sig själv?
Jag tror de blir bra för mig att jag och mamma ska ut och promenada! Känner mig lite tom i bollen! Så friskt syre kommer nog göra susen! Usch orka jag ska sola sen, har ingen lust att stekas! Men måste! Vill ju inte bli en blekfis inte ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0