Hallon





Kom precis hem ifrån ICA och nu sitter jag här och äter mina älskade gelé hallon ♥ och lyssnar på black jack, HA!
Väntar på att ugnen ska bli klar så jag kan slänga in lite mat för idag får han sköta käket.

Träffade hannis en sväng innan jag for till ICA, hann dock inte prata så mycket med henne för dom skulle hem igen. Dom var bara och hämtade Laika eftersom mamma är sjuk, ska dom ta hand om henne en natt!

När jag for genom byn märkte jag att de måste vara festens dag?! Var jag än åkte förbi hördes ljudet av party. Jag vill med parta! Fast inte på någon taskig hemmafest! Vill ha en superduper kväll ute istället. På ett nytt ställe med nytt folk! De är sådan himla skillnad från sommaren och nu. I sommras var de utgång minst en gång i veckan. Iallafall när de inte vart jobb på schemat. Men den 25-26 blir de utgång vill jag lova! Även min granne under har fest, inflyttningsfest och de hörs vill jag lova. Så de är väll de jag kommer få stå ut med ikväll. Men jag klagar inte. Hellre festprissen än klagfian! ;)

Jag tänkte att nu när de faktiskt är september så är ju de faktiskt tyvärr så att sommaren är över och vad passar inte bättre då än en resumé av sommaren?  Så de kommer att poppa upp dom närmaste dagarna!


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens snygging (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/shane-west.html#comment

2009-09-06 @ 12:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0