gotohell

Åh jag är så sjukt irriterad efter att jag lagt i pengarna i myntaoutomaten till solariumet och går in och tar av mig kläderna och de startar. Höjer musiken och ska precis lägga mig för att sola. Vad händer då? Jo brandlarmet går i de rummet jag ligger i såklart också! Värsta ljudet jag varit med om. De brinner såklart inte så jag försöker mig på att stänga av de men jag lyckas inte. VAD I HELV**E!! Jag tänker att jag såklart ska ha mina pengar tillbaka och tänker ringa har dock inte mobilen med mig så jag går över till blomsteraffären snett över och lånar telefonen. Nä då kan inte han komma nu utan jag får titta förbi senare i eftermiddag. SKIT! Hela min dagsplanering går åt helvete för nu kan jag ju inte göra mig iordning förän jag har solat och då tycker jag att de blir för sent för att ens göra de!

Nu ska jag iallafall äta upp min mat sen ska jag bege mig ut på en promenad med shipp i dugget.

HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0