Wake Up Call

GOD MORGON eller vad säger man när klockan är 13.43 och man faktiskt nästa vaknade nyss? Kanske har varit vaken en timma! Blev väckt av att mamma som ringde på telefonen och helt otippat svarade jag. Annars brukar jag bara titta snabbt vem som ringer utan att uppfatta vad som händer för att senare lägga telefonen under närmaste kudde! Ibland tittar jag inte ens utan den åker snabbt under närmaste kudde! Jag vet inte varför jag gör så ? För en minut senare kan de hända att jag vaknar till och hajja till att, amen de ringde de kan ju vara något viktigt? Och plingar upp! Men jag skulle väll säga att de är ganska meningslöst att ringa mig på morgonen för de mesta!

Nog om de! Nu planerar jag att få i mig något att äta. Funderar faktiskt på att göra gröt. Sen ska jag göra mig iordning och planerar efter de att ta ut schipp på en långpromenad då de är minst lika fint väder som de var i fredags... eller inte för nu när jag titta ut ser jag hur den klarblåa himmlen har försvunnit och täckts utav otäcka elaka gråa moln! FUCK! Jaja promenad ska de bli oavsett bara de inte spöregnar. Men kan nog hända att jag tar den ikväll då när mamma kommer hem. Så kan vi gå par promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0