Sytt



Jag har inte gått och lagt mig än. Utan har tillbringat min tid genom att skapa de ni ser där uppe! En tunika och en tillhörande scarfs. Jag är en amatör men på nått sätt blir de iallafall bra :) Jag hade ju även mina små "nissar" med. Som i askungen, fast inga möss. Utan fem små kattungar, en vuxen katt och en hund. Dock var inte dessa lika hjälpsamma utan tyckte mer att de var roligt att hänga i tygerna och förstöra.

Jag ska fortsätta senare efter att jag har vaknat, solat, gått med hunden och ätit frukost. Om två timmar vill säga(!) Jag är så trött så mina ögon knappt kan hållas öppna. Tur att jag kan skriva då utan att titta på tangenterna! Men jag måste verkligen gå upp om två timmar så jag kan vara trött ikväll och komma back on track igen.

PUSSEN OCH GOD NATTEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0