PeterPan



Jag har nog aldrig kännt mig okvinnligare med denna i min hand. För hur okvinnligt är de inte med en Grandiosa Pan Pizza som har en kartong som är lika stor som min överkropp? Väldigt! Den här gången kändes de inte fullt lika underbart att känna sig som en ungkarlsflicka! Men den är god iallafall, så de var värt att inte känna sig som en kvinna för ett tag. Jag måste börja bli duktigare med min matlagning, har ju massa mat i frysen. Dels för att de är nyttigare och dels för att de faktiskt är godare.

 Var och snappade upp denna och en päronsorbetsglass med vanlj efter promenaden. Vilken Kombo! Det lät gott tycker jag. Så den ska få bli mitt sällskap till Andra Avenyn inne i sovrummet!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0