PEAR



En sak jag bara undrar över är vart är min sorbet som dom utlovade?

Fast nu ju mer jag äter den så tror jag den finns där fast den syns inte.. för de känns precis som att äta isglass fast utan pinnen och en mjukare variant. Inte som sorbet heller. Men de isar i munnen. De gör till och med ont i tänderna så jag får sitta här och "suga", "smutta" lite på den. Tills den smälter och kan göra sig redo för att kyla ner min mage.

Jag känner mig precis som en tant. Här där jag sitter och "suger" på glassen. Ni vet väl hur dom gör, dom gamla, utan tänder? Ska jag erkänna en sak har jag faktiskt börjat titta på om jag har börjat få rynkor. För jag såg en kille som hade sånna där skrattrynkor runt ögonen och killen är bara ett år äldre än mig och då fick jag för mig att själv titta om jag hade några sånna. Som tur findes de inga. EFtersom jag la märka till att jag än så länge inte ens får några sådana veck där när jag ler. Får heller inga streck i pannan som vissa andra får och ser ut som mopsar! Dock får jag två mellan ögon brynen när jag lixxom "skrynklar" ihop ansiktet. Men nu till grejjen. Börjar jag redan få åldersnojja? Börjar jag 21 år gammal redan börja känna mig gammal?

Måste även säga att denna glass är den godaste jag ätit någonsin. Jag älskar päron glass. Tidigare har jag bara fått en liten del päron när man köper sån däringa GB BIG PACK. Den fanns även i annanas så den ska jag med prove!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0