Morning

HELLO LAIDES AND GENTLEMAN! Höll på att säga friday im in love, men kom precis på att de bara är tordag. Kom precis hem efter att ha varit ute med schipp. Nu ska jag langa ner lite frukost till min mage och titta på Gossip Girl sammtidigt. Im addicted!
Sammtidigt ska jag fundera på om jag orkar utgång idag eller om jag ens har någon lust? Jag är nog inte så dans sugen? Hade känts bättre med en pubb tror jag. Sen är de ju alla pluttisar som antagligen kommer hänga där(!) Jag menar åldergräns 18! Och på den klubben känns de verkligen som att de bara hänger småttingar på. En annan som vi var på mycket i sommras var de endå mycket folk i en äldre generation. Om not so into pluttisar you know!

Men men ska slå H en pling nu. Hade två missade samtal från henne!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0