monkeypoop

Vaknade utav att de ringde på dörren. Jag trodde först att de var väckarklockan som ville att jag skulle gå upp men sedan börjar knackningarna och de är då jag uppfattar att de är någon vid dörren. De var H . Fan jag har försovit mig! Inget att göra. Fick helt enkelt stanna hemma. Bajskorv! Kunde inte somna inatt så blev inte så många timmars sömn. Låg och funderarde på så mycket annat som inte gick att stoppa. Jag lyckas alltid stänga av alarmet i sömnen då när jag är så trött utan att jag ens kommer ihåg att jag gjort de. Jag hatar när jag har svårt att sova. När jag var yngra kunde jag somna på 2 sec. utan att ens vara trött när jag gick och la mig i sängen.

Nu ska jag går ner och låna lite acceton av mor min eftersom mitt är slut och naglarna ser förjävliga ut. Sen ska jag äta lite mat och funderar på att gå och sola. De är ett måste! Idag eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0