Jag hörde inte?

You can't bring me down cause I'm better than you, nothing brings me down!

Jag tycker de är så fruktansvärt moget av er att kommentera anonyma när de är något som ska relatera till något ni tror är elakt! Jag tar inte åt mig och kommer aldrig göra, så fortsätt bara. På något sätt mår jag bra när jag får en stupid kommentar eftersom jag tar den som jag gör. Den helar mig och jag inser att jag faktiskt är en bättre människa en många andra och inte läger min energi på att hata. Jag stör mig inte ens. Sen jag slutade ogilla människor och störa mig på dess beteenden mår jag bättre i mig själv. De är som dom säger vi mår bara själva dåligt av att hata. Jag tycker om mig själv och för den jag är! Och jag står för de! De blir svårt att få mig att må dåligt. Jag har varit med om alldeles för mycket för att hänga upp mig på småsaker. Erfarenheter. De svåra i mitt liv har gjort mig starkare. Jag hittade mig själv och insåg att jag är starkare än dom flesta och klarar de mesta!
Tycker bara att de är patetiskt att inte våga stå för vem man är och för vad man tycker för då kan man ju inte stå för de eller hur? Så ni kommer inte att få någon stjärnglans här inte! Jag godkänner inte fjantar! Bara elaka kommerntarer som jag kan tycka komma att ha ett syfte!

Thats the way it is!


I LOVVE ME ♥ Och skäms inte för de! Tycket du borde gör desamma så ska du se att du mår bättre sen.

Jag menar ingen är perfekt! Alla gör vi fel ibland och kanske inte alltid gör dom smarstaste valen. Men vadå? Det är mänskligt att fela. Ibland måste vi göra fel för att senare kunna göra de rätt! Vi lär oss av våra misstag. Vi kanske helt enkelt inte vet att vi gör rätt förän vi har gjort fel?


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Mathilda :) Hittade din blogg nu. Vi träffades utanför Stadt i somras. Jag fick ditt nummer och grejer. Du var hur trevlig som helst i alla fall. Vet inte om du kommer ihåg mig men i alla fall. Söt blogg och du är skitsnygg. Kramar Sara

2009-10-05 @ 22:38:08
URL: http://sarashistoria.blogg.se/
Postat av: Haannni

Jag vet varför de håller på att tracka ner på dig hela tiden. Det är bara för att de är så fruktansvärt avundsjuka på dig och ditt liv. Du är SNYGG, TREVLIG,CHARMIG och jag älskar dig! De personerna kan ta sig i RÖVEN! :D <3

2009-10-07 @ 17:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0