Horror



De blir lugna gatan för mig i år igen på Halloween. Jag vet inte varför men för mig är de sitta-inne-titta-skräck-film-mys-dag :)

Var ju ute i Torsdags så de får räcka. Efter jag och mamma varit på kyrkogården och tänt ljus för morfar (så himla vackert med alla fina ljus. Fattar inte hur folk kan tycka att de är läskigt de är sjukt fridfullt) så åkte vill till ICA och handlade så nu har jag iallafall laddat med godis, chips och dricka och ett X antal läskiga filmer. Så kommer bli så jag spenderar kvällen/natten. Dock inte själv för de hade jag aldrig vågat. J får bli mitt sällskap. Störande när man inte får reda på saker i tid för då kanske du hade kunnat vara här och hållt mig i handen :) hihi!



Ha en super trevlig kväll vad ni än nu gör <3  Lots of love Bunnie!

p.s Blir uppdatering om torsdagens händelser imorgon eller kanske redan senare ikväll, för idag har jag fått tillbaka min lust till att skriva! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0