Halloweeen is about to begin soon!


(synen av mumingänget får iallafall mig att börja gapskratta.) Jag skulle varit han den där lilla elaka saken!

Sitter nu och pratar med H på msn, vi sitter och pratar lite om Halloween då vi ska klä ut oss. Detta året ska jag faktiskt vara rolig och faktiskt göra de. Och gissa vad jag ska vara? Haha jag men så klart ska jag vara en lite Bunny! H ska vara pocca tycker jag och C tycker jag skulle vara en scout pojke, han höll inte med mig och ska därför vara bamse! Han borde låna fritidsresors bamseklubb dräkt. PREFEKTION liksom!

Eventuellt blir de kvalitets tid med flickorna imorn. Nämligen utgång. De beror på om jag har piggnat till imorgon och är mer pepp på saker än vad jag är idag. Jag tänkte att sömnen skulle styra upp de.

Isof har jag en del att göra imorgon. Sola, raka benen, systemet, välja en superoutfit, locka håret, måla naglarna, gå två långpromenader med schipp och träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0