FU




Jag blir så fruktansvärt trött på människor som inte kan ta vara på sina egna liv. Så dom slipper leva på andras. Och bara genom att förstöra!!
Sådär till dig din jävla fucker! Som använder dig utav min hotmail och skickar den till massa pedofiler! Nu har jag gjort en avsedd bara som e-mail till min blogg sen även en privat som endast vänner och sånna som inte missbrukar den! Så du kan ju köra upp min gamla i arslet. HAH!

Take care your fool!



UPDATE: Jag var tvungen att ta reda på vad som fan händer så jag börja snacka med en snubbe och alla verkar komma någonstans utomlands ifrån eftersom alla pratar engelska som addar och den jävla skit människan som sitter och delar ut min msn säger att jag är naken och har cam! Jättekul! Du måste ha ett så viktigt liv! Tycker mer synd om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0