Gossip Girl

Sådär då var duschen gjord och nu känner jag mig som en ny människa igen!

Sen när M går och lägger sig ska jag ladda med godis och Gossip Girl. Har skaffat hem hela säsong 1. Tittade på dom två första inatt. Och åhh jag dör, chuck bass är så het! Jag vill ha han här och nu. Känslokall, odräglig, mystisk, snuskigt rik, rösten och vansinnigt sexig! Kan de bli bättre? Nej jag tror inte de!

Har även tittat på första avsnittet av säsong 3 och även fast han har blivit mindre känslokall så är han endå så het. I love his personality! Ge mig en kopia av honom tack, med några förbättringar!

Åh Dan är ju så söt i första säsongen en sådan där mesig gullnos som man bara vill kramas med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0