MOI







Sådär nu har jag läst både klick och fredag slaviskt. Pratade även med H och sa att jag skippar näcken och vinet ikväll. Ja men ni hörde rätt. Haha vi har en näck i våran bäck (de där rimma ju). En gubbe som sitter spritt språngande naken och spelar fiol. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?

Läste en artikel om Anderas Carlsson och om han är en het 30 plusare. Oja! Inte bara utseende mässigt utan även personligt. Jag hade inte tackat nej att få naffsa lite öra, där inte!

Läste även två om Anna Anka och måste säga att min bild av henne har ändrats en anning inte mycket men en aning. Hon verkar ju ha sunda förhållanden till sex och barnuppfostran iallafall. Alla har ju vi våra dåliga sidor och bra. Hennes verkar dock ha fler dåliga! Har bara sett ett avsnitt av svenska hollywood fruar.

Men, men nu ska jag ta på mig byxor och bege mig till Hemköp. Sen ska jag laga mat tror jag? Olusten och orken till att laga mat säger att jag ska köpa pizza medans förnuftet och osuget efter pizza säger att jag ska laga mat!
Hard deal de där!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0