Secret number



Telefonen ringer.. de är dolt nummer. De spänner till i magen. I vanliga fall brukar jag aldrig svara på dolda eller okända nummer. Men den här gången kunde de ju vara viktigt. (Nyfiken) De var de ju dock men inte de viktiga jag hoppades på att de skulle vara. Sen så är de hemska att de hänt för många gånger nu för att man ens ska reagera! De är ingen ide när ingen annan verkar bry sig? Sen fattar jag mig inte på människor som umgås för att "umgås" Och typ amen de är min b. Jaha OCH? Amen okej ..bara för de är din b ger de han rättigheter till att behandla dig illa och sen ska du tacka och ta emot? Its not make sense at all!

-  Ja Hallå (jag, svarar nästan aldrig med mitt namn, jag är inte så ordentlig av mig. Sen kan man inte förneka att de är jaget om man nu skulle behöva de!)

- Hallå... vad gör du? (med okänd röst)
Spänningen är på topp!

- Vem är de? (jag hoppas, hoppas, hoppas)

- De är J.

- Jaha okej.. (med lågt tonfall)

- Vad du lät besviken där då.

- Jag förväntade mig bara att de skulle vara någon annan.

- Aha okejj

..... någon minut senare efter att ha lyssnat på något jag varken kunde svara på eller förstå. Mummel med andra ord från bådas sida

- Du de har hänt en grej vi måste prata om.

~ Not again..(tänker jag)

- Vad är de som har hänt nu då?

- ****** har varit *** igen... han

... Just nu sitter jag här sittandes och håller på att somna. Fortsätter imorgon Hoppas inga mer dåliga samtal iväll.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0