Maskerad planer

Fick bli en pizza iallafall. Hade varken lust till matlagning eller cykla till ICA och handla någon.  Så sista lösningen blev som sagt pizza även fast jag inte vart sugen allas därför provade jag en ny med vitlöks sås och inte kebabsås. M frågade om jag vart sjuk? Yes, jag är en sånn där fegis som håller mig till de jag vet att jag tycker om. Men god var den!

Har ju som sagt varit hos G hela dagen och "pärlat" med henne, mor, w och sen kom Hannis hem också. Jag började med en "Alex" ja den figuren hette så! De gick ingen vidare för mig så G gjorde en fin till mig istället. Dock ska hon lära mig en annan dag.

Men iallafall där vi satt så började vi prata om Halloween partyt vi ska ut på den 29 okt. Vi pratade lite smått och kom på att de skulle varit kul om vi gjorde något i tema. Indianer tyckte E som var i luren på andra sidan hos H. De tyckte inte jag. Jag tyckte rockstjärnor eller läkarteam då Christan skulle få vara läkaren och vi hans porriga sjuksystrar. (medger att C är helt ovetande om våra planer och han antagligen fortfarande tror att han ska få vara bamse) Där höll inte E med, hon ville inte vara sjuksyster. Men uppger på hennes blogg att hon skulle tycka de var bra med en läkare med i gänget och jag kan inget annat än att hålla med. Så vi kom iallafall till slutsatsen att de kanske endå då är bättre att vara enskillda.

Men senare på MSN kommer H med den lyssande idén att vi kanske skulle kunna vara vampisar. Och bita alla snyggisar i halsen med våra huggtänder. Haha nedå de sistnämna var i mina vilda fantasier! haha. Men sen så kom jag på att jag endå kanske ska vara en Bunny? De känns endå kanske rätt. Men men de är ju endå två veckor kvar så man hinner ju fundera lite. Vet dock inte om jag ska köpa färdig eller om jag ska sy allt själv helt och hållet? Jaja vi ska iallafall försöka få med våra söta mödrar till tygaffären så snart så möjligt. Dock inte imorgon för då ska min mamma antagligen fixa med mitt hår, hihi! Jag ska inte vara ultraljus längre. Spännande!

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0