Dinner Time

Nu har jag målat klart naglarna. Fick bli en nyans av rosa. Något mörkare och "höstigare". Färgen heter All Eyes On Me och de passar väl jättebra! Tänk om det skulle vara så magisk? Ett sånt nagellack skulle jag vilja uppfinna. Skulle ju antagligen bli svinrik på de!

Jonas var förbi här en här en sväng nu också. De vart trevligt att prata med den lille gossen:) Nu ska jag laga pasta bolognes för de är jag supersugen på. Eller egentligen pizza just nu men de blir de ingen! Jag som nästan aldrig är sugen på pizza? Utan köper de mest för att de är lättvindigt och ligger nära där jag bor. Nu ska jag helt plötsligt bli sugen när jag inte får(ska) äta de! haha jaja. Livet är inte lätt helt enkelt!


Jonas sommar 08. När vi var på kusten och chilla och fiska krabber. (sakna)

But we catch up later darlings. Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0