3paris

Hej alla mina darlings. Sitter här nu och ska måla naglarna. Fick bli färgen Paris by Mavala. Känns skönt att ha gjort de inför morgonen. Hatar ju som sagt att sitta och vänta på att de ska torka och nu gör jag endå inget vettigt och ska alldeles strax sätta på Gossip Girl och försöka nana.



Ska upp innan klockan halv tio och gå iväg med mamma och sola. De går lättare när man är två och "ta tjuren vi hornen" och gå dit. Jobbigt dock att vi måste till banken innan då jag inte har några kontanter hemma. Jo 30 spänn. Men de räcker inte till mer en en kvart. Och jag ska sola i 25 minuter!

Colan ligger på frysning, IGEN! Dock ska jag inte glömma av den, den här gången! Då lär jag nog kasta den isof.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0