00.41

Nu har M gått och lagt sig så nu börjar mitt Gossip Girl maraton. Ska bara plocka fram godiset sen rullar de igång!

Vill du vara med?


 

Någon som
har ett bra tips på hur man snabbast tinar en stor cola i 1,5 L petflaska utan att få den varm? För jag har nämligen lyckats igen. Den frös nämligen igår också. Samma Cola. Undra hur den kommer smaka när jag väl får smaka? Anledningen till att den ens låg i frysen är för att jag gillar colan när den är sådär iskall så att den precis har frysit till lite men endå är flyttande!


Blodsocker 3.3, vilket innebär att jag kan äta godis med ganska gott samvete!

Kommentarer
Postat av: someone

testa micron haha

2009-10-05 @ 05:43:08
Postat av: Missie- The One

svc: ahhaha ;)

2009-10-05 @ 08:47:16
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Bunnie

Sv till someone:, haha jag sa något som inte skulle få den varm :D

2009-10-05 @ 15:01:18
URL: http://bunniiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0