- like my own personal brand of heroin



Vin med flickorna. Men nu är jag hemma igen efter ett program idol, en vinflaska, en tallrik tacopaj och halva twilight! Känner mig inte ett dugg berusad. Vin är tydligen bra för mig om jag vill smutta lite alkohol men endå vara vid mina sinnesfulla bruk!

Måste poängtera att de var skitkass att Jon inte fick gå vidare vad tänkte ni med svenska folket?
Han var idol. Dock kan jag tycka att han ska göra sin egna musik men idol kanske var hans enda chans till att kunna göra de!

Kvällen vart trevlig! Dock har en viss R ringt hela kvällen som fick mig till slut att inte vilja svara. Men så är de!


PUSS, vi hörs snart igen! Tänkte lägga in lite bilder och videos som jag inte lagt in än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0