wishme


?

 
Idag är jag frusen. Ska bara kura i soffan hela dagen. Ska kolla reprisen på gossip girl som jag missade igår. Ser nu att halva reprisen redan gått, så typiskt! Och jag tror inte jag sett de avsnittet heller.  Äh skipper de tror jag jag vill inte se ett halvt avsnitt. Kanske går fler repriser? Får bli en film istället :)

Sov hos mamma inatt. Har nog aldrig känt mig såhär utvilad på länge. Vaknade klockan nio och kände mig pigg :D dock tvingade jag mig själv att somna om. Klant! 
Men de är klart hur ska man kunna få de i en soffa.? fyfan! Nu är de inte bara jag som tycker de är jättejobbigt. Nu blir de så att den som hittar nytt först flyttar. Imorgon ska jag ringa till alla hyresvärdar som finns här hemma. Just nu känns de nästan som jag tar vad skit som helst. Kan ju leta vidare sen endå. Känns endå som att jag kommer trivas bättre än vad jag gjort i ett halvår nu. Gillar inte att inte kunna göra, säga och känna som jag vill. Utan att man ska behöva anpassa sig efter en människa som man egentligen inte ska behöva anpassa sig efter. Jag vill inte att du ska behöva göra de efter mig heller. Vissa stunder har de ju gått bättre men de ska inte behöva vara såhär bara.

Fortsättning följer...




PUSS


Kommentarer
Postat av: Lisa

fin klocka, wishme?

2009-11-17 @ 01:18:37
Postat av: B

Tack :)

2009-11-17 @ 03:27:00
URL: http://bunniiees.blogg.se/
Postat av: Lisa

har du någon kille då sötnos?:) eller du kanske också är bi?:)

2009-11-17 @ 16:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0