Tired

Glöm allt jag sa om att jag inte känt mig såhär pigg på ett bra tag. Har nog däremot aldrig känt mig såhär trött. Eller jo de har jag väll men kan inte minnas de iallafall. Började titta på fighting men somnade kanske efter 20 min och sen när jag vaknade till och skulle resa mig var jag så trött att benen nästan veck sig. Så jag gick in och la mig i sovrummet med tända ljus. Dock somnade jag aldrig låg mer bara där inne och gjorde ingenting. Slappnade av. De var skönt. Nu mår jag lite bättre. Håller på att laga mat sen ska jag, mamma och syrran ut och gå. De kan jag behöva!

Min trötthet kan ju bero på att vi inte somnade förän klockan åtta på morgonen på lördagen och klockan fem på söndagen. Men de konstiga är att inte ens då vart jag såhär trött. Mamma tror att jag mår såhär p.g.a situatioen runt omkring de kan ju ligga någonting i de för när jag är med någon är jag inte trött. Men då tänker jag inte heller på de. Utan de kommer när jag är ensam hemma, själv. Dock märker jag inte ens när jag tänker på de. De är väl omedvetet kanske. Ja men de löser sig nog. Ska iallafall vila upp mig till helgen för då vill jag vara pigg igen fast jag känner mig dock aldrig trött när jag är med han. Inte på de sättet iallafall :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0