nu

Har precis tagit mig en dusch. Ska kolla igenom lite serier jag missat i helgen, bl.a playa del sol som går samtidigt som ensam mamma söker. Men schyy jag missade sista delen. Fast iofs råkade jag se löpsedlarna idag. Jevla shit fast de hade jag nästan redan kunnat lista ut.

Imorgon ska jag gå upp i någorlunda tid. Ska med mamma och syster till vårdcentralen imorgon. Om jag orkar förstårs eller hinner. Vill hinna göra mig iordning innan tror jag och då måste jag gå upp i sånn där supertidig tid för att hinna. Aja de återstå att se. Men imorgon planerar jag för ett videoinlägg som de ser ut nu men jag har sagt de ett X antal gånger och inget har hänt. Så jag lovar inget :)
Ska träna imorgon bitti med eftersom de inte blivit något varken på hela helgen eller idag. Skärpning!

PUSS & SOV GOTT

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg

2009-11-10 @ 23:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0