mysdag

Vaknade klockan nio i morse av att mamma ringde mig. Eller ne de var nog fem minuter innan nio för alarmet hade inte gått än. Iallafall vart jag jätte trött eftersom jag satt uppe och prata med en mysunge:) till klockan halv fem? Och hade tänkt sova till kvart i tio då vi skulle vara hos syster klockan tio. Trött var jag men jag gick endå upp efter att jag och mamma lagt på. Tänkte varför ska jag ligga här och dra? Så jag gick upp och tränade, åt frukost, duscha  och tog på mig kläder och drog sedan ner till mamma för att dra vidare till syster!

Myspys dag har de varit idag med många skratt, jag älskar min familj. Den är vackrast med sina skönhetsfel. Precis som de ska vara, ingen är ju perfect.. de vore trist :) Fick kollat igenom massa gamla kort sånt är så otroligt kul, hur fan såg man ut?
Fick busat lite med syskonbarnen med, de händer inte så ofta då jag inte gillar barn. Jag älskar så klart mina syskonbarn men jag gillar inte att leka med dom. Förutom ibland då när jag tillåter mig själv att vara lekfull :) De är faktsiskt riktigt roligt när man väl sätter igång. Speciellt att leka frisör om jag är kunden då jag älskar att bli pillad i håret, jag somnar typ. Så har de varit sen jag var liten. Älska när min kusse ville hålla på och grejja. Love it!

Men nu kommer J och ska låna en telefon av mig så han kunde fixa nått var de va :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0