Klockrent

Nu är jag faktiskt på ganska bra humör lite kvar av de oseriösa men de är på bättringsväg. Ibland kan de bara hjälpa genom att en annan människa kan visa ett bättre humör. Och de underlättar en hel del saker. 

Haha vill ni veta en kul grej?

Mitt ex är här nere hos mor nu och han berättade att den tjejen som har varit tillsammans med den killen jag träffar nu hade skrivit till honom typ Hej snygging vad görs? Puss. Haha och han svarade bara för att Mathilda och ditt x träffas betyder inte de att vi ska göra de. Sen tog han även bort de från sin sida för han tyckte de var pinsamt att ens a kvar de. Klockrent! Fattar inte ens vem de är som ska ta åt sig av hela grejen eftersom ingen bryr sig! Han har alltid ogillat henne.  Bara en sak där som gällde den gången! Fast ingen hade faktiskt blivit gladare än jag om båda exen träffade någon som dom brydde sig om. Slipper dom lägga sig i mitt liv och mina val! så varför inte varandra? Hähä! Kan vi ha dubbeldejt sen för gamla minnens skull ;) Så man kan ju hoppas på att de var ett ärligt försök och inte massa trams. Orka tramsa om sånt som inte biter. varsegod lixom :) Tyckte bara de var roligt, Igen!

Samma tjej sa till killen jag träffar att jag fortfarande bor med mitt ex. Som om inte han redan visste de. Så nu kanske ni förstår bättre vad som sysslas med !



PUSS

Big Love B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0