Kan man banta på chokladbollar?

Jag upptäckte att min mammis hade syrrans våg här så för skoj skulle så ställde jag mig på den igen då jag vägde mig hos syrran sist jag var där. Då hade jag gått upp 1 kg nu har jag gått ner de plus fyra! Inte för de kanske syns men de kanske har lättat på något ställe man inte tänker på. Så min fråga är lite om man kan banta på chokladbollar? För dom senaste dagarna har jag väl ätit minst 20 st varje dag. På loppet av 5 minuter har jag proppat i mig sex (stora är dom med) de blir 1,2 chokladbollar i minuten!

Min mening är inte alls att banta utan jag tänkte mer om chokladbollar kanske har något ämne i sig som gör att man förbränner fett? :D Tycker inte bantning över huvudtaget är någon bra grej. De är bättre att ändra livstil och börja äta nyttigare, mindre portioner och oftare i kombination med motion. Men jag verkar lyckas ganska bra endå utan alla nyttigheter! Dock borde man göra de för sitt välmående. Byta livsstil alltså!

PYSS

Kommentarer
Postat av: Jonas Häggnér

Nej det fattar du la själv ditt fetto!

2009-11-22 @ 23:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0