icecube

Just nu håller jag på att ladda upp ett videoinlägg. Dock segar de! Sen väntar jag på att maskinen ska bli klar. Tog ner lite tvätt till mor och slängde i en maskin här med så jag kan bli klar med all tvätt någon gång. Men de låter inge bra. Tänkt dig en dragkedja eller ett snörre med en metall bit från en tröja fastna i trumman när den ska centrifugera?. De låter iallafall inge bra och jag hoppas att mina kläder kommer ut oskadda. De är en rosa/röd maskin så jag har väl inte så mycket värdefullt där men min mysdress vill jag inte förlora. Onej!

Men hör nu att den stannat så ska se efter vad som kan tänkas hända. Hoppas inget!

Haha en kul grej var när jag kom ner förut till mami och upptäcker att kylskåpet står öppet och har gjort i en 40 min kanske. Jag gissar på att mamma fick mycket bråttom i slutet, skratt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0