down

Sitter just nu nere hos mamma och ska bli bjuden på mat. Vi kom precis hem hit efter att ha varit ute och gått. Under tiden ska jag ringa och leta lägenhet. Hoppas, hoppas, hoppas med mig nu då :) Kommer nog inte göra så mycket mer har inte lust med något jag vill bara vara. De skulle bara underlätta att veta om de finns någon ledig om ett tag bara jag vet hur länge till de ska behöva vara såhär. Jag ogillar ovissheten.

Sen efter maten ska jag och mamma åka till ICA jag ska ha chips, dipp och en godispåse och COLA. Känner för att tröstäta. Jag borde egentligen inte känna mig nere (?) men de gör jag och jag vet inte riktigt varför. Känner mig bara ledsen. Men tror i största sannolika själ att de är för att allt runt omkring är som de är. Ikväll ska jag iallafall vara med mamma och ska även sova här. Förhoppningsvis kommer jag att må bättre vid kvällens slut men just nu känns de inte så, allt känns bara tomt.


PUSS på er iallafall

Big Love B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0