Bad Day

usch de e ingen bra dag idag. Vaknade utav ett dåligt sms sen har de bara forsatt. Hoppas att den avslutas bättre!
Hade en dålig magkänsla igår redan och idag vet jag vad den betydde. Tycker de är läskigt när man får den. Känns som att något dåligt ska hända fast man inte har någon aning om vad och man kan vara hur glad som helst sen bara den dyker upp. Får ni också så?
Fast kanske på nått sätt är bra att bli förvarnad?

Ikväll ska jag vara hos mamma tills på fredag ska passa hennes hund Laika och jag har tvingat J att vara med mig. Jag har ingen lust att vara själv. Och just nu mår jag bra i hans sällskap! Oftast är jag sånn som vill vara själv mycket. Men nu är jag i en sådan period att jag vill ha vissa människor runt omkring mig! Speciellt idag efter vissa händelser!

Men nu ska jag göra mat till mig och J. Sen blir de att hänga tvätt och kanske ta en dusch. Håller just nu på att göra rent badrummet. För de luktar kattpiss där inne konstigt nog även fast jag bytt kattlådan och den inte ens luktar längre?

KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0