AWAKE

GOD MORGON: Egentligen så ska jag börja "städa" nu men är alldeles för trött och frusen för att börja. Ska ta de lite lugnt först tänkte jag. Dricka en kopp te och ta en smörgås först och kurra ner mig i soffan. Kan ju börja med att sätta på en maskin. Får väl se hur långt jag kommer? Kan ju göra så att jag börjar med att röja idag och kör själva städningen imorgon.

Till en annan sak är de inte helt fantastiskt att jag är vaken före klockan tolv? :D Vaknade vid tio typ och gick upp halv elva. Eloge till mig!

Vad har ni andra skruttar för er i denna storm som är idag? Jag höll på att blåsa bort när jag var ute med Schippen förut!

PUSS


where are you?

Kommentarer
Postat av: Linda

hej tjejen! tänkte sova hos morsan ett tag i grästorp? lust att ta en promenad någon dag å tjöta lite ?

2009-11-04 @ 12:27:59
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0