Blubb

Sitter just nu här och funderar på om jag ska åka till Gbg idag eller inte ? Samtidigt som man vill så vill man endå vara hemma. Ibland vill man bara vara hemma. Kändes som de var ett tag sen. Hade varit bättre om Älsk hade kunnat komma hit. Men nu är de inte så och jag vill ju träffa honom så de blir väl att överväga att åka iallafall!

Men nu ska jag tydligen jobba när jag bestämt mig för att jag vill åka, så typiskt :(


(just nu här brevid mig <3 )

Sen känns de jobbigt att behöva vara utan min lilla räv. Mitt lilla hjärta! Han har varit så mysig den sista tiden och ska ligga tätt in till mig i sängen.

Men nu ska jag bege mig till apoteket, ICA och dra en 30 minutare!

PUSS

Big Love B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0