Tre dagar i rad 12/8

Sådär har varit och solat, handlat, gått en promenad med schippo, hyrt film och lagat mat och soffat ner mig i soffan igen! Duktig jag är nu! Ska strax hoppa in i duschen och ta på mig myskläder vilket består av ett tunt linne och trosor. De är så fruktansvärt varmt i min lägenhet! Längtar faktiskt lite smått efter till höst mörkrets kyla då man kan sitta inne med en mysig stickad olle och raggsockar ! :)

 

Dessutom har jag kommit på två saker idag
:

- Jag ska inte åka till Gbg imorgon för då kommer de bli att jag även fast jag inte hade tänkt kommer spenderar upp resten av lönen på shopping och de vill jag inte, har redan shoppat bort alldeles för många tusen lappar denna månad! Så jag tänker åka dit efter nästa löning. Ännu bättre! För då har de kommit in ännu mer höstkläder!

- Jag har även kommit på att jag och håkan bråkan har något gemensamt, vi båda är dyrkare av potatis! Jag skulle sjukt nog kunna leva på potatis resten av livet, iallafall med sås till !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0