Städ!!


GOD MORGON!
Ja så illa är de faktiskt. Men jag tycker att jag förtjänade de! Har inte sovit mer än fem timmar på två veckor nu. Inte konstigt att man blir sjuk då kanske? Har faktiskt börjat städa lite smått men har knappt börjat. Kommer ta flera timmar som vanligt. Usch vad jag hatar de! Ska hålla iordning efter denna gången och försöka hålla de nogurlunda. Jag menar jag är ju knappt hemma hur svårt ska de vara att misslyckas då? Fast de är väl därför de blir stökigt för jag kommer bara upp och använder mina saker och har bråttom. Då blir de att jag bara slänger allt runt mig och inte hinner jag plocka upp de. Och när jag väl kommer hem är de försent för att syssla med de! Men vet ni vad de bästa är? De är att de inte kommer vara jag som städar dom tre närmaste veckorna! LOVELY! Fast på något sätt känns de endå bättre när man gör de själv för då känns de verkligen rent! Man vet att man inte har slarvat utan verkligen skurat vartenda litet hörn!

Men nu är de nog frukosten som kallar, see yaa babes!!!

Kommentarer
Postat av: cecilie ♥

Sv: jo det var jag :)

2009-08-31 @ 16:23:12
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: Jora, det är bra med mig me :D



Vad händer idag då? =)

2009-08-31 @ 16:49:00
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0