PUH!

INTE klar än, men nu är de bara att torka golven och de är de lättaste men sen är de badrummet och de är de jobbigaste eftersom de är äckligt! Med kattlådan smutsvtvätt överallt och en toalett som luktar piss bara för man bor med en kille. Inte för de killar men ni kan inte sikta! ;D Vet inte hur ni lyckas men de gör ni! För oftast är de så att kommer man till en toalett där killar finns i huset stinker de en aning mer. Kanske borde ni dricka mer vatten?
Sen så ska man ju plocka in alla mattor och sängkläder. Sen funderar jag att när jag endå är igång ska göra iordning garderoberna? Why not lixom? Jag tror de kommer bli lättare för mig att hålla iordning då! Och de måste jag kunna göra för vi är två som bor här och jag måste änna respektera den andre. Sen så ska ju inte han behöva ta min skit när han väl ska städa. De begär jag inte och de ska han inte heller. Jag är nämligen stökfian i de här huset! Han är inte lika duktig på att stöka ner som mig! Han är nog lite mer bra på att glömma torka av bänken och spisen. Och jag är världelös på att diska med så de måste jag med bättra mig med!
Jag ska visst bli så duktig jag! Jag tror dock att allt detta kommer att bli bättre när jag bor själv för då är de inte lika mycket man ska göra, de blir ju lixom hälften sysslorna. Sen vet man att de inte är någon annan som gör de.

Nog om de nu ska jag fortsätta, puss så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0