Over and out

Nu är jag hemma igen efter solning och långpromenad. Vart ju även förbi H och pratade med henne. Mycket spännande vill ja lova! Just nu håller jag på att laga mat. Sen ska jag ner till mamma igen. Vi ska titta på Titanic! Blir ingen skönhetsdag för mig idag. Tar de imorgon istället. Orkar inte hålla på med sånt när jag inte får vara själv hemma och göra som jag vill. usch vad jag längtar tills jag får min egna lägenhet. Orkar inte med de här snart längre de känns som man är fånge i sitt egna hem och inte får göra som man vill de får jag ännu mer panik av! De börjar bara bli mer och mer irritationer också!

Ne nu ska jag fortsätta med matlagningen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0