Jag vill bort,bort bort!!!!



Asså jag blir så sjukt irriterad av att bo här "hemma" just nu känner jag. De funkar i stunder. Men just nu håller jag på att explodera inifrån! Här trodde jag att jag skulle få vara själv hemma för jag sa att han kanske kunde sova borta så jag kan få vara själv hemma och få tid till de jag behöver göra. Känner inte att jag får ro till de när han är i närheten! Ne då kommer han hem. ÅÅhhh :@!! Jag sover fan jämt borta. Jag lever i en kappsäck känns de som eller ingen stans. Känns bara som jag har mina saker någonstans. Just nu vill jag bara försvinna. Just nu är jag så arg att jag faktiskt kan gråta!! De är bara jag som städar och försöker hålla iordning. Samma med tvätten. Han tvättar bara de han behöver. Samma med maten som jag handlade men som  vi har splittat på har jag knappt rört p.g.a att jag nästan aldrig är hemma. Den är de ju bara han som äter upp. Så KUL är de inte att lägga pengar på mat som försvinner. Roligare kan man ha!!! Usch jag hatar när jag är såhär frustrerad och inte kan göra någonting åt de. Och de är inte bara dessa anledningar som gör att jag blir irriterad. Finns en större orsak som gör att han retar upp mig. Bland annat en av anledningarna till att mina känslor försvann för länge sen.. Men den är för privat och elak för att tas upp här! De äcklar mig!

Fuck you!!!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jobbit:(

2009-08-24 @ 22:34:06
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0