give me Good luck

Vaknade vid tio av värsta rycket! Kom på att hunden hade varit själv i en timma där hemma. Sprang fort upp ur sängen och kom halv vägs upp för trappan då jag kom på att jag kanske måste ha nycklarna. Sprang fort ner och fort upp igen! Mamma undra nog vad jag sysslade med? Hann inte berätta vad jag sysslade med i farten! Anledningen till att han inte kan vara själv är för att han precis har blivit könsmogen och har fått för sig att skvätta här i lägenheten. Den typen :@!!

Nu ska jag snart börja göra mig iordning. Ska iväg på en grej klockan fem. Hoppas att de går bra. och inga dåligheter, jag orkar inte med de mer! Och hoppas med mig! :) Okej?
Men allra först ska jag ge mig själv något att äta! Är super hungrig.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0