Augusti Festivalen

 
Första ölen                                                   Me & E på förfest hos Em!

Starka män i trikåer!


Inväntar karnivals tåget!

En liten del av ett litet Karnivals tåg.


Poséarns pojk!

Tuffingar!


Förfesten hos Em!


Snygga brudsen!






Jag spenderade mesta dels av kvällens sista timmer med dessa vakter!


Cool kille de där!


Avslutningsvis gick vi in gratis på området!


Kvällens sammanfattning:

Första ölen tas vid 11.52 på krogens uteservering. Andra en stund senare!
Handling inne på systemet, lämna de hemma.
Äter på pizzerians uteservering.
Går och tar tredje ölen på krogens uteservering.
16.00 Tittar på karnivals tåget.
17.00 Går hem och duschar sminkar och gör sig iordning!
21.00 Går bort till Ems för förfest!
23.10 Går till krogen för att möta upp folk. Stannar där för att jag innser att dom två vakter som står där är dom trevligaste jag träffar på denna natten. Och står kvar där tills dess att dom stänger. (Kommer inte från samma stad)
01.30 Går vidare till ölområdet och kommer lyckligtvis in grattis.
02.00 Ringer ett pinsamt samtal konstigt nog.
02.30 Mat framme på "torget"
04.00 Väl hemma hos hanna stup somnar jag i sängen med ett nytt telefon nummer i telefonboken !! ;)

Lyckad kväll måste jag säga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0